Book Creator 検索

カスタム検索

2016年3月2日水曜日

ねぇ、私はいいでしょ

No.167
Gee Baby Ain’t I Good You

Words by Don Redman & Andy Razaf
Music by Don Redman


What makes me treat you
The way that I do
Gee baby, ain't I good to you

There's nothin' in this whole world
Too good for a guy that's good and true
Gee, baby ain't I good to you

Bought you a fur coat for Christmas
A diamond ring, a big Cadillac car an' ev'rything

Love makes me treat you
The way that I do
Gee baby, ain't I good to you


ねぇ、私はいいでしょ

作詞 ドン・レッドマン& アンディ・ラザフ
作曲 ドン・レドマン
訳 POCO

何かがあなたに貢がせるの
私がやっていることよ
ねぇ、私はいいでしょ

この世にはないことよ
良すぎるでしょ。それはほんとうよ
ねぇ、私はいいでしょ

クリスマスには毛皮のコートを買ってあげたし
ダイアモンドの指輪や大きなキャデラック、なにもかもね

恋がそうさせるの
私がやっていることよ
ねぇ、私はいいでしょ

0 件のコメント: