Book Creator 検索

カスタム検索

2022年7月26日火曜日

Many rivers to cross

Many rivers to cross
But I can't seem to find my way over
Wandering I am lost
As I travel along
the white cliffs of dover

Many rivers to cross
And it's only my will
that keeps me alive
I've been licked,
washed up for years
And I merely survive
because of my pride

And this loneliness
won't leave me alone
It's such a drag
to be on your own
Cause my man left me
but he didn't say why
So, I guess
I'll have to cry

Many rivers to cross
But just where to begin
I'm playing for time
There have been times
I find myself
Thinking of committing
some terrible crime

越えるべき河が沢山ある
でも私には向こう岸に渡る道が見つかりそうにない
私はさまよっている
私は旅している
ドーバーの白い壁に沿って

越えるべき河が沢山ある
でも意志があったから
今まで生きてこられた
私ははなぶられ
長い間に疲れ切ってしまった
だが、なんとか生きてきた
自分のプライドがあったから

孤独が私から
離れてくれない
あなたもうんざりするでしょ
あなたの孤独に
男は理由を言わすに
私の元を去っていった
ああ、私は思う
泣くしかないのかな

越えるべき河が沢山ある
どこから始めれば良いのかな?
私は時間をつぶしている
私には時間がたくさんある
気が付けば
私は関わりそうになった
恐ろしい罪に何回か

0 件のコメント: