Book Creator 検索

カスタム検索

2015年12月23日水曜日

Somewhere in my lifetime@詩の翻訳

No. 175
Somewhere in my lifetime
Words & Music by Jesus Alverez


Somewhere in my lifetime
You've been here with me, oh, so close to me
Somewhere in my lifetime

Somewhere in my lifetime
I have kissed your lips, lips so tenderly
They've been kissing me

They were visions of so long ago
You know memories come and go
So they say, people say, yes they do
Play visions of my heart, oh, what will be
Somewhere in my lifetime
It was you and me

Somewhere in my lonely dreams
You've been here with me, oh so close to me
And I've been loving you
Somewhere in my lifetime
Somewhere in my lifetime
Somewhere in my lifetime
It was you and me



人生のどこかで
作詞・作曲 イエス・アルバレス


人生のどこかで
あなたは私と一緒にいるわ とても近くに
人生のどこかで

人生のどこかで
私はあなたの唇にキスをしたわ とてもやさしく
あなたの唇も私にキスしたわ

それは遠い昔の映像
あなたは思い出がめぐるのを知っている
人々は言う 思い出はめぐる、と
私の心の映像を映し出してよ、未来の映像を
人生のどこかで
それは私とあなただった

私の孤独な夢のどこかで
あなたは私と一緒にいるわ とても近くに
そして私はあなたを愛し続けているわ
人生のどこかで
人生のどこかで
人生のどこかで
それは私とあなただった

0 件のコメント: